Продавець інтернет-магазин "Ремонтируем Сами" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5970 відгуків
+380 (68) 366-33-94
+380 (95) 766-33-94
+380 (73) 366-33-94
+380 (67) 885-33-25
Ремонтируем Сами
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Самовивіз
  • УКРПОШТА (по 100% передоплаті). Відправка два рази в тиждень: кожні ПН та ЧТ - НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯДоставка Укрпоштою здійснюється по 100% передоплаті. Відправка посилок здійснюється два рази в тиждень: кожні понеділок та четвер. Тарифний план "УкрПошта Експрес". Зверніть увагу, з моменту реєстрації посилки на нашому відділенні Укрпошти ми перестаємо нести відповідальність про подальшу долю посилки, оскільки від Укрпошти неможливо домогтися будь-якої інформації про долю відправлення, тим більше компенсації загубленого вантажу. Тому НЕ РЕКОМЕНДУЄМО користуватися послугами даного перевізника.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокФОП Холопова Анастасія Василівна; 3157717684; UA073052990000026009046115997; Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитамиФОП Холопова Анастасія Василівна; 3157717684; UA073052990000026009046115997; Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»
  • Оплата на карту Приват БанкуФОП Холопова Анастасія Василівна; 3157717684; UA073052990000026009046115997; Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»

Деякі товари надсилаються лише після часткової або повної передоплати. Більш детальна інформація у менеджерів.

Умови повернення та обміну 

Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотна доставка товарів здійснюється безкоштовно за допомогою функції "легке повернення".

Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner